Meillä oli mahtava päivä eilen Helsingissä. Piia sai mut reilu kuukaisi sitten puhuttua ympäri, että koirat pitää ilmoittaa Hesan näyttelyyn tai muuten..........Sieltä tuli aika uhkauksia, joten minä kilttinä tyttönä sitten ilmoitin koirat. Ja kyllähän se kannatti Mimmi voitti luokkansa ja oli PN1 samalla saattiin toka sertti ja vielä kermana kakun päällä Mimmi oli VSP. Ei Zolallakaan yhtään hullummin mennyt. Zola oli luokkansa toinen ja hienosti PN4.

Anne ja Piia olivat jälleen kerran  kameran kanssa passissa kehän laidalla ja otti meistäkin kuvia joita tässä alla siis.

173809.jpg

Perosino "juttelemassa" Mimmille jotain herkkää ;o)

173812.jpg

 Satulle kiitos Zolan handlauksesta.

Sitten Perosino innostui kehien jälkeen antamaan opetusta miten koira asetellaan ja esitetään....siitä kuvia myös alla. (Kiitos Piia tästä opettavaisesta kuvashowsta)

173807.jpg

Näin asetallaan etupää ja minä tarkkana katsomassa vieressä

 

173806.jpg

Ja näin aseteellaan takajalat

173805.jpg

Sitten oli mun vuoro laittaa koira

173811.jpg

Ja päin peetähän se meni, ei kun uudestaan katseluoppilaaksi koiran toiselle puolelle

173808.jpg

Ja sama taas alusta, näin etupää ja näin takapää ja minä kuuntelen tarkkana.

173810.jpg

Ja suostuihan se Guido lopulta sitten antamaan Mimmin takaisin mulle ja päästään mut pälkähästä. (Huomatkaa teksti kuvan yläkulmassa :o)

Toivottavasti muillakin oli yhtä hauskaa kuin meillä ;o)

P.S Tänks Piia että uhkailit mua, muuten olis tääkin mukava päivä jäänyt kokematta