Huh huh mitä menoa. Viime viikon perjantaina 3.8 lähdettiin caravaanaan Nokialle koko viikonlopuksi. Maanantaina käytiin vähän töissä ja Erno päätti että hän aloittaa nyt loman. Niin Erno pakkasi muksut ja vaunun suunnaten kohti Riihimäen Lempivaaraa. Minä olin pestyjen koirien kanssa maanantai-tiistai välisen yön kotona. Taisi olla eka kerta sitten yli kymmeneen vuoteen kun olin ihan yksin kotona ilman ukkoa tahi lapsia. Kokemus sekin.

No torstaihin asti (eli tähän päivään) viihtyi Erno Lempivaarassa josta minä sitten kävin keskiviikon ja torstain töissä. Nyt on vaunu tyhjennetty ja pakattu uudemman kerran, tällä kertaa nokka suunnataan kohti Joensuuta. Tarkoitus olisi yöpyä puolivälin krouvissa eli Juvalla ja huomena perjantaina jatkaa matkaa sitten perille asti. Sunnuntaina olisi tarkoitus ajaa yhtä soittoa takaisin kotio kun koulut alkaa. Matkaa meiltä Joesuuhun on about 400 km.

Matka tulee olemaan ainakin näillä näkymin tuskaisen kuuma, mutta eiköhän siitä selvitä.

Olen siis nettipimennossa jonkin aikaa....ei kun aurinkoista viikonloppua kaikille.