Mimmi haastettiin Jöötin toimesta kertoilemaan itsestään. Tässä siis Mimmin vastaukset

1. Olen itsepäinen......emäntä sanoo mitä pitää tehdä, mutta teen sen sitten kun huvittaa en käskystä.

2. Olen riiviö, tykkään hösöttää Zolaa ja purra sitä persiiseen, mutta kun saan Zolan kimmastumaan on leikki kaukana ja minä yleensä juoksen häntä koipien välissä karkuu. Pilkka yleensä sattuu omaan nilkkaan

3. Emäntä meinaa että mulla ei oo hajuaistia, ihan sillä kun lenkillä ollaan Zola kyntää nenä viisi senttiä maan pinnan alapuolella, minä tyttö kävelen nätisti emännän vieressä ja mieluummin katselen maisemia.

4. Minä tykkään meidän Väinö-kissasta, yleensä aamulla kun emäntä päästää meidän ulos ja Väinö odottaa vuoroaan ikkunalaudalla sisään, käyn pesemässä Väinön varmuuden vuoksi. Näin Väinö säästyy itse pesemästä itseään.

5. Olen  kissanruoka-ahmatti, aina ku jonkun silmä välttää käyn vähän Väinön kipolla, yleensä kippo liikkuu lattiaa pitkin karkuun ja siitä lähtee sellainen ääni, että minä jään kiinni itse teossa.

6. Olen aika hienohelma tarpeiden suhteen. Pahoin pakoin reissussa  voin pisun jos toisenkin päästää mutta yleensä säätelen kaiken kotipihaan.

7. Olen äärettömän hellyydenkipeä ja kiltti