Maximukselta Lionstar's:in kennelistä tuli haaste, jossa pitää kertoa itsestään seitsemän asiaa. Tässä siis seitsemän juttua minusta.

1. Olen erittäin pitkäpinnainen, etenkin lasten suhteen. Minua saa myssyttää ja hyssyttää enkä ole moineskaa.

2. Olen erittäin kuuliainen, yleensä tottelen aina mitä minulle sanotaan paitsi silloin kun korvat ovat jääneet jonnekin muualle.

3. Tykkään pienistä koirista yli kaiken, mitä pienempi koira sen kivempi se on

4.Tykkään lutata vedessä, mutta uimisesta ole koskaan liiemmin välittänyt

5. Olen reissu-koira, aina valmiina, kun auton ovet aukeaa

6. Olen hirmuisen huomionkipeä

7. Ja erityisen viisas kaikenlisäksi

 

Haasteen laitan eteenpäin Micaelan Eetulle, Helpän Venlalle, Vikille ja Lunalle,  Jonnan (Baylion) Jörölle, Sarin Pihlalle, Jonnan Jitalle