Tuula laittoi Sususta kivan kuvasarjan.

Susu vaanimassa

Ihan just tästä kyllä hyökkään

Ja menoksi.....
.....ai niin mitä Susu vaani? No tietysti isosisko-Fania :o)
Kuten kuvasta näkyy, neitonen on kova tyttö uimaan.
keskiviikko, 25. kesäkuu 2008
Tuula laittoi Sususta kivan kuvasarjan.

Susu vaanimassa

Ihan just tästä kyllä hyökkään

Ja menoksi.....
.....ai niin mitä Susu vaani? No tietysti isosisko-Fania :o)
Kuten kuvasta näkyy, neitonen on kova tyttö uimaan.
Kommentit