Heippa hei kaikille!

On vähän jäänyt tämän bloggailu vähälle viime aikoina. Käytiin perheen kanssa pienimuotoisella lomareissulla Kreikassa ja sen jälkeen olenkin tässä näitä työ- ja kotiasioita yrittänyt ottaa kiinni.

Ensin tarvii hehkuttaa.... ;o) Kreikassa lämpöä vaatimattomat 35 astetta. Kuvia laitan myöhemmin, kun saan kameran purettua. Sen verran tarvii vielä sanoa, että olin koko viikon ilman nettiä ja ilokseni huomasin, ettei mulla ollut minkäänlaista nettiriippuvuutta. Sitä Ernokin ihmetteli viidennen päivän kohdalla. Nyt sitten onkin elo jatkunut aika nettivapaana. Hyvä niinkin välillä.

Mutta Tuula laitteli Sususta kuvia juuri ennen reissua. Susun omasta galleriasta muutama otos löytyykin, mutta ajattelin niitä tänne laitella muidenkin iloksi.

1930585.jpg

Susu oli Fanin kanssa löytänyt purukasan

1930586.jpg

"Jos mä oikein kaivan, pääsisinköhän mä tähän piiloon"

1930590.jpg

"Ei kun hommiin"

1930591.jpg

1/3 koirasta piilossa

1930593.jpg

"Ei tuu mitään, Fani tuus auttaan"

1930594.jpg

"Kyllähän minä autan" tuumii Fani.

Saatan vain kuvitella missä kunnossa tyttäret tän leikin jälkeen oli :o)

1930604.jpg

"Ihan ollaan puhtoisia ja sohvallekin päästiin".......

Kiva, että tytöillä on ollut hauskaa.

Vielä muutama kuva Sususta 10 kk ja siukku Fanista  2 v 4,5 kk

1930600.jpg

1930595.jpg

1930603.jpg

Oikein ihanaa ja lämmintä syksyä tytöille Piikkiöön!